Sunny By'U

Jurnal online. Despre mine, despre tine... despre noi!

duminică, 24 ianuarie 2016

Munca, stres sau pasiune?!

Azi am fost la o cafea cu fetele. Frumoasa zi, in ciuda gerului si a soarelui cu dinti care batea in geam. De cum am ajuns in Pub-ul, pe care il frecventam destul de des, am fost luate in primire de chelner, mereu cu glumele lui de te fac sa zambesti (si uite asa mai descoperi ca ai ramas cu ruj pe cate un dinte :))) ). De fiecare data cand ne serveste vorbim cu el si dintr-o discutie in alta si observand cum se poarta mereu cu clientii, am aflat ca ii place munca pe care o face. Da, se vede pe fata lui, chiar si dupa o seara grea, in care a alergat de la bar in sala si inapoi, ca nu face munca doar de mantuiala, ca asa trebuie, ci pentru ca ii place. Cat de mult conteaza, pentru el si pentru noi ca nu vedem o față care fortat trebuie sa ne zambeasca. Asa mi-am dat seama ca inca nu am job-ul care sa ma satisfaca, sa zambesc, sa il fac cu drag. Intr-un final totul se rezuma la stres, dezorganizare, egoism si bani. 
Asa ca avem de ales sa fim fericiti, dar saraci, bogat, dar plictisit, jobul bine platit, sau doar sa visezi la ce esti bun. Uneori faci alegeri, alteori  te fac alegerile pe tine. Sper sa nu fiu inca unul dintre romanii care fac din necesitate job-ul despre care credeau ca li se potriveste. Alege ce te pasioneaza sa iti conduca viata!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu