Sunny By'U

Jurnal online. Despre mine, despre tine... despre noi!

miercuri, 20 ianuarie 2016

Din bucataria ei...

                

Omleta in forma de vaffe

                    Prietenei mele ii place sa gateasca si face numai minunatii. Este nelipsita de idei atunci cand intra in bucatarie. O face cu multa placere si daruire. Cand vezi si mai ales mananci din mancarurile facute de ea, vrei sa te pui si a doua oara la masa.
                       Imi place pasiunea ei, pentru ca e izvorata din suflet si timpul altfel zboara cand gateste. Cand ajungi la ea acasa, intotdeauna are ceva pentru tine. Ti-ar pune pe masa o mie de feluri de gustari, sa vezi cum e. Ti-e drag sa o privesti cum pune masa si iti spune sa te asezi la ea.
                      Reteta asta mi-a facut cu ochiul si am incercat-o si eu. O bunatate!!! Sa nu mai spun ca si gustul ei a fost pe masura. Eu zic sa incercati macar o data, de dragul formei din farfurie sau a poftei de omleta!
                     Nu trebuie sa spun ca si celelalte mancaruri nu iti fac o pofta de numa'numa. Numai cand dai cu ochii de ele ai vrea sa le incerci si tu. Cel putin asa patesc eu, care nu sunt o bucatareasca exceptionala, inca mai invat.... Dar la bucatarie tot intru, macar de stiu ca azi am incercat ceva nou, ca de vesnicele retete din mama in fiica si nepoata ni se ea uneori.
                      Parerea mea daca aveti o asemenea prietena, apreciati-o merita pe bune! Daca nu faceti rost de una, merita :) !!
           Retetele ei le gasiti si pe http://lauradin.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu